perjantai 18. heinäkuuta 2014

☆ Kadonnut kevät ☆

Pitkästä aikaa, ehdin tännekkin kirjoitteleen. Ja varoitus, tulee paljon paljon kaikkea. Kevät oli ja meni kai?! Tein itse suuren päätöksen ja luovuin 17 vuotta kestäneestä yrittäjyydestä, mun yhdestä lapsestani :( Nyt olen asian kanssa ehkä jo sinut ja jätin toiminimen roikkumaan ja harrastan entistä ammattiani pienimuotoisesti. Mutta se on elämää...

Ja hei mulla on nykyään myös vapaa-aikaa!!!

Koukku on heilunut jonkinverran ja jopa olen jopa saanut pääteltyäkin töitä :D



Kasseja aina vaan :)


Näitä on hauska tehdä, jokaisesta saa niin erilaisen kahvojen avulla.






Tuunailu on myös yksi intohimoni. Yleensä asia johon ryhdyn lähtee "hiukan" lapasesta....





Puulaatikko, spraymaalia pintaan, "takkasydän" ja niin mukava lisä terassille.


Mä muuten rakastan Spraymaaleja!!!

Ystävältäni sain rottinkikorin. Noh ei ihan ollut mun värinen



Mitä sille tapahtui?

Paikallisesta sekatavara kaupasta spraymaalia (3.50 €/plo) ja hups se vaihtoi väriä.



Hetken funtsin, tylsä.....


Ja askartelin sabluunan, kaivelin toisen spray pullon esille....





☆ Tähti on aina tähti ☆


Hitsi, et tuli hieno





SPRAY pullo jumittui mun käteeni...




Kuvassa erittäin ruma peltinen lääkekaappi...


Pohjamaali SPRAY





Päälle harmaa SPRAY






Sisuskalut valkoiseksi SPRAYLLÄ




Ja sisustustarralla loppusilaus ♥





Mitä isot edellä, sitä pienet perässä SPRAYLLÄ




Leikkimökin lelulaatikko :)


Rankka kevät, mutta ihana kesä, uusi työ, vapaa-aikaa ja ideoita sekä kirppis bongauksia







Muutamia kirppis LÖYTÖJÄ



♥ Ihanuus ♥







♥ Rakastan ♥


Tarttukaa rohkeasti ideoihin, kokeilkaa. Saatatte yllättyä ;)


1 kommentti:

  1. Quartz - Tioga-Arts
    These two worlds are fused by crystal stone. A crystal buy metal online stone is made of iron-ice crystals with titanium alloy diamonds in them, diamond-arts is trekz titanium pairing made of gold sunscreen with zinc oxide and titanium dioxide and $19.99 titanium wedding ring · ‎In stock

    VastaaPoista